Brev:
Mælk og rugbrød - 10 mdr.
9. maj 2008
Alder:
10 mdr.
Mælk og rugbrød - 10 mdr.
Hej Helen.
Jeg har lige et spørgsmål angånde mælk og et angående rugbrød.
- Hvornår skal jeg begynde at introducere Carolina for rigtig mælk? Hun drikker vand til måltider og i løbet af dagen af kop, og får mme i flaske 3 gange pr. dag.
Og er det ok det er minimælk, eller skal det være sødmælk? Det er nemlig minimælk vi selv bruger i madlavningen.
- Hvornår kan hun begynde at få "alm" rugbrød?
Hun spiser jo bondebrød nu hver dag til frokost.
Men min mor mener hun er gammel nok til at få alm rugbrød med lidt flere kerner i:-) Jeg synes at have hørt det først er fra de er ca. 1 år....
På forhånd tak:-)
Med venlig hilsen
Charlotte.